Gå till innehåll

Ni kan kalla mig för Kröpper. (07:48)


KF.ent

Recommended Posts

Oh, trodde han hade sin hemsida i sin signatur som förut (eller så har jag drömmt om det) Här är hemsidan iallafall... http://www.katterbordelysa.se/

Tack tack. Filmskaparen kanske kan förklara hur han gjorde dessa flashar. Satt i AE igår, slet mitt hår, fick de aldrig att se snyggt ut. Tänkte, ah killen har väl gjort en flash som han anväder överallt. MEN inte ingen av dem är den andra lik. Blir galen.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

tykcer den liknade pontus alv filmer men men jävligt bra men ibland blev det (enligt mig) lite för mycket bilder på blommor natur med mera kul ibland bara med ren shysst skating bara å lite mindre konstsnärs aktigt.

 

Yeah right från girl är ett exempel på en sån film där alltingn nästan är helt perfekt lagom mycket skate, lite filmat annat men ändå störst fokus på skateboard åkning och man ser verkligen hur kul dom har när dom åker...i din film tycker jag man aldrig såg någon riktigt åk glädje filma gärna lite tex när ni sitter å snackar i tex parken eller om ni blir bort körda eller om nån dampar eller trillar roligt sånt höjer alltid en skatefilm och gör den ännu mer intressant, fattar att det tagit väldigt lång tid att göra din film och den va jävligt grym men jag tycker du ska förbättra ovanstående...

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...

haha är den här tråden fortfarande igång?

 

Simppaaa: har sett den men jag gillade bara delarna då typ brädan är bortklippt och introt, visst det kunde varit litte vurpor osv men tycker det är lika bra utan, om man vill se mer sånt så kan man ju kolla på nån annan film hehe

 

Maidensweden: 1: Jag andvände mig av magic bullet, riktigt skitbra plug in det, men dom färdiga filtrerna är inte så bra men om man vet hur man vill att färgerna ska va så är det bara att lägga på ett filter och sitta och meka med alla inställningar, men dom klippena som jag tycker är snyggast färger på har jag inte rört, för dom gjorde bra av sig utan korrigering, 2: klippte klistrade och suddade lite i ae, men hi tec än så var det inte.

 

Parker: haha slowmotion ja väldigt lite sånt räcker för mig det är annars riktigt utjatat enlig mig.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 år senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...