Gå till innehåll

Hur man skaffar kontakter!


soulmate

Recommended Posts

Hej,

Jag går tredje året på medieutbildningen med inrikting film på mimershus gymnasium.

Ivåras vann en stor dokumentär tävling för inte så länge sedan, efter det har det exploderat för min del.

Nu har det kommit inbjudan efter inbjudan till olika filmmässor och filmvisningar som vill visa min dokumentär.

Jag var till.ex med på Drömfabriken i våras och Göteborgsfilmfestival och Kulturdagar hit och dit. Nu har jag skaffat jätte bra kontakter som kommer vara till hjälp i framtiden och redan nu.

 

Har jobbat en del med Ruben Östlund som tog examen ifrån GöteborgsFilmhögskola Regiutbildning för några år sedan,

Och han har hjälp och tipsat mig en väldigt massa inför framtiden.

 

Så jag säger bara några små ord. Skapa, visa fötterna, skaffa kontakter " alla möjliga kontakter ".

 

Ps. många tror att jag glidit in på ett bananskal, men utan någon som helst budget slet jag som ett djur 24/7 för att göra en lyckad film. Och det var värt varje lilla stund!.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...