Gå till innehåll

Filmteman


Mandork

Recommended Posts

För enkelhetens skull startar jag en ny tråd för att diskutera vilka filmlåtar (OBS! Ej OST utan sånger) ni tycker är bäst. För att komma igång så ska jag nämna några favoriter. Chad Kroeger med Hero ("Spider-Man"), Aimee Mann med One ("Magnolia"), Dick Dale med Misirlou ("Pulp Fiction". Okej, ingen text men den räknas ändå), Duran Duran med A View To A Kill (Bond-filmen med samma namn) och, trots att det är ett hårt slag mot min manlighet, Lara Fabian med The Dream Within ("Final Fantasy: The Spirits Within").

Såja, nu får någon annan fortsätta :)

Länk till kommentar
Share on other sites

den överlägst bästa temasongen för en film är självklart den för Boondock Saints :e Sen finns det många hela OST:s som är bra, som har ett stuk över alla låtar, t ex Gladiatorn, LOTR och Mumien för att nämna några.

Länk till kommentar
Share on other sites

Mumien? Visst, den var väl okej, men jag kan knappast säga att det var något av det bästa jag sett. Fast det är klart, va ett tag sen jag såg den. Får väl planera in en helkväll med både Mumien och Munien Återkomsten :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...