Gå till innehåll

Senaste film du köpte eller såg?


Cjwk

Recommended Posts

Senaste hela filmen jag såg var nog High School Musical tror jag, vilken skam, men jag orkacde inte tänka så mycket och ville se en enkel film.

 

Senaste filmen jag över huvud taget (inte hela) var Bad Company med Anthony Hopkins och Chris Rock.

Länk till kommentar
Share on other sites

The fountain (min blu-ray oskuld)

 

Nice! Det är DEN film jag tänkt köpa skitlänge nu på blu-ray. Var den grym?? Alltså, jag älskar själva filmen, men kan tänka mig att på blu-ray hoppar den upp ännu ett snäpp tack vare att den är så jävla vacker rent visuellt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Nice! Det är DEN film jag tänkt köpa skitlänge nu på blu-ray. Var den grym?? Alltså, jag älskar själva filmen, men kan tänka mig att på blu-ray hoppar den upp ännu ett snäpp tack vare att den är så jävla vacker rent visuellt.

 

Såg den på HD för ett tag sedan. Och ljudet, bilden allt blev verkligen pompösare.

Det är en fantastisk upplevelse.

Länk till kommentar
Share on other sites

Nice! Det är DEN film jag tänkt köpa skitlänge nu på blu-ray. Var den grym?? Alltså, jag älskar själva filmen, men kan tänka mig att på blu-ray hoppar den upp ännu ett snäpp tack vare att den är så jävla vacker rent visuellt.

 

Mycket angenäm upplevelse på en 42" plasma. Bra film. Snygg bild. Goda popcorn. Helt klart värt.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Spirit - Riktigt dålig, inte ens i närheten av samma klass som Sin City. Hade den inte varit visuellt snygg hade jag nog lämnat salongen.

You don't mess with the Zohan - Riktigt dålig och pinsam bortsett från ett fåtal roliga scener

Pineapple Express - Stundtals flummigt rolig, men väldigt ojämn. Långt under förväntan.

Länk till kommentar
Share on other sites

Såg Star Wars: Clone Wars idag

 

En underskattad film som kanske innehåller lite för mycket fajt och lite för lite dialog. Men den är riktigt bra animerad, blev lite ledsen när jag såg att George Lucas inte hade skrivit ELLER regisserat. Men han var ju iallafalla "Executive Producer". Filmen får 7/10

Länk till kommentar
Share on other sites

En underskattad film som kanske innehåller lite för mycket fajt och lite för lite dialog. Men den är riktigt bra animerad, blev lite ledsen när jag såg att George Lucas inte hade skrivit ELLER regisserat. Men han var ju iallafalla "Executive Producer". Filmen får 7/10

 

Jag som tyckte att den innehöll för lite fajt och för mycket dialog. Dåligt animerad, och blev lite glad när jag såg att George Lucas inte hade skrivit ELLER regisserat.

 

:)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...