Gå till innehåll

After effects plugin?


Magnuz

Recommended Posts

Vill bara påminna om att vi inte tillgodoser varann med upphovsskyddat material på forumet, så skippa länk RuNe, om du hade tänkt att bevisa något.

 

Magnuz. Vad är det för plug-in du är ute efter? Bara en som genererar färdiga 3d-animationer som Alam? Det kan bli svårt att hitta tror jag.

 

Jag menade att han skulle länka till hemsidan för pluginet, inte någon piratebay länk.

Länk till kommentar
Share on other sites

Magnuz. Vad är det för plug-in du är ute efter? Bara en som genererar färdiga 3d-animationer som Alam? Det kan bli svårt att hitta tror jag.

 

Magnuz, jag tror att det är ett missförstånd. De "objekt" du ser på sidan från Fxhome är inga plug-in i egentlig mening. De är stillbilder eller animationer iordning gjorda för att tas in i Fxhomes programvaror.

Dessa kan sedan twekas i programmen med programmens möjligheter.

Du kan ta in stillbilder och animeringar i AE också naturligtvis. Dessa kan du också tweka men på mycket fler sätt och framförallt på ett exaktare sätt i AE.

 

Det finns en plug-in till AE från Zaxwerk som tillåter att man kan importera obj filer skapade i 3d program. Detta är dock inte det som du är ute efter.

 

Jag tror att du vill ha lite animationer från Star Wars som du kan sätta ihop till filmsnuttar?

 

Känner du någon 3d animatör så kan han kanske fixa lite snygga 3d åk.

Alternativt så kanske du har lite plast modeller som du kan filma och komponera in i AE.

 

Annars undrar jag varför använder du inte Effectlab i stället för AE?

Det är helt klart anpassat för personer som vill göra filmeffekter med små resurser!

Länk till kommentar
Share on other sites

Vad heter det/dom då?

 

Eftersom du inte kommer att svara eller ge mig ett korrekt svar så kan jag återigen säga att nej, det finns inte sådana plugins till After Effects.

sorry, ja missförstod frågana ja trodde du mena att de inte fans AE plug-ins på piratebay

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...