Gå till innehåll

Steadicamoperatör gratis!


mannen

Recommended Posts

Jag har precis startat upp en fotografverksamhet med inriktning steadicam, är certifierad och har egen steadiutrustning.

Nu letar jag efter uppdrag, och vill gärna ha material till min hemsida. Därför erbjuder jag så här i starten GRATIS steadicamfoto i utbyte att jag får lägga upp bilderna till hemsidan.

Kostnader för resa, mat och eventuell logi tillkommer dock. Berätta om ert projekt på mail så kan det bli ni som får steadicamoperatör i produktionen 1 dag. Observera att jag inte har egen kamera med mig, ni står för er kamera och tekniken runt den, jag står för flytande bilder =) Kamera mellan ca 2-8 kg inkl kringutrustning.

 

se hemsida http://www.steadikamraten.com

 

Jag finns i Säffle

rhoden82@hotmail.com

 

mvh Martin

Länk till kommentar
Share on other sites

Har du provat att erbjuda dina tjänster till lokala arrangemang av teaterpjäser och andra scenframträdanden? Det är ju numera vanligt att efteråt lägga upp något.

 

Jag hoppas även att du kontaktat någon lokal filmskaparförening, för där skulle du nog bli populär. Nej, jag känner inte till någon föreningsdriven lokal-TV-station i din närhet.

 

Därtill har du ju möjlighet att ladda upp stock footage.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...