Gå till innehåll

Redigering utav näsa på brud, en kort bröllopsfilm på 8 min.


Leonore

Recommended Posts

Hej, jag har gift mig förra året och har en helt otroligt fin film på 8 min sammanställd utav hela dagen.

Dock har jag opererat mig nu och är mig inte alls lik som i filmen. (opererat näsan mindre)

Redigering utav näsan är detta något någon här inne kan och har möjlighet att ta sig an?

 

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Share on other sites

Var snäll ge ytterligare detaljer. Måste hela filmen ändras, eller är det bara en mindre del där du är i närbild?

 

Jag är fel person att göra jobbet, men trickfilmning är tidsödande. Utan att ha en aning om vad du behöver få gjort så misstänker jag att det kan kräva minst 10 timmars arbete för varje minut som ska ändras. Så börjar du ana vad det kan komma att kosta.

 

För några månader sedan läste jag dock om programvara som kan "byta ut" en person mot en annan, vilket kanske skulle hjälpa dig. Det förutsätter dock givetvis att du spelar in dig själv på nytt (spelar in ditt huvud bör räcka). Men obs att det hela än så länge bara är experiment, så det kan dröja innan det hela finns tillgängligt. Om jag minns rätt så läste jag om detta i den populärvetenskapliga tidskriften New Scientist.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...