Gå till innehåll

Drinktips + en utsträckt hand till filmskapare


Mikael Ersson

Recommended Posts

Hej!

 

Jag heter Mikael Ersson och är skådespelare i grunden men skriver och producerar också film.

Just nu håller jag på med en kortfilm som ska spelas in i mitten av augusti, men som roligt sidoprojekt håller jag även på med en youtubekanal (lite lättsam humor-inriktad) med diverse olika människor.

 

Jag ska bland annat styra upp några humoristiska musikvideor. Jag håller för det mesta till i Stockholmsområdet (är dock från Luleå) Men om man håller på med film, tex som fotograf, animatör eller vad det kan vara, och tycker att det kunde vara kul att göra roliga små sidogrejer med andra så får man gärna säga till! Det är inga pengar inblandat, utan är som en rolig sak för att hålla skaparlusten uppe bredvid större projekt/frilansande.

 

Här nedanför kommer bara en litet drinktips i "veckans drink" där jag har en gäst och lär mig en drink.

Men på kanalen kan man se lite mer av sketcherna och det andra som gjorts. Och planen är att det ska utvecklas till att bli lite större, dock utan att förlora sin kärna i att det ska vara lustfyllt.

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...